pexblue

pexblue

Monday, January 17, 2011

namaku midah

Aku pula ke bilik air di tingkat bawah. Berendam dalam bathtub penuh dengan air suam dapat merehatkan badan dan mindaku. Selesai mandi, aku segera keluar dari bilik air. Ooppss!! Aku terlanggar Abang Man yang entah dari mana datangnya. Hampir terlucut tuala yang kupakai. Aku terpempan.. Hendak lari semula ke dalam bilik air, rasa terkunci dan kaku kakiku ini.
Abang Man juga nampaknya seperti tergamam. Dia melopong memandang dadaku. Mungkin dia hendak ke bilik mandi.. Fikirku.
Tiba-tiba Abang Man menghimpit aku ke dinding lalu mengucup bibirku. Aku benar-benar terkejut tapi hairannya.. Aku hanya membatukan diri dan tidak melawan. Seperti merelakan perlakuan Abang Man ialah sahabat baik abangku itu. Abang Man merenungku dalam. Melihat reaksi-ku demikian, sekali lagi Abang Man mengucup bibirku. Kali ini kucupannya lebih rakus.. Dan lebih hangat.. Sambil tangannya meraba pehaku dan mengusap cipapku. Jantungku berdebar kencang. Lidah Abang Man bermain dalam mulutku. Kucupan Abang Man menyebabkan aku lemas.
Dia mengambil kesempatan ini untuk mencium leherku pula. Tidak habis dengan itu, telingaku dijilatnya.. Tangannya mula meramas-ramas buah dadaku yang terpacul keluar dari ikatan tuala itu.. Aku dapat merasakan keras dan tegangnya batang zakar Abang Man yang menekan cipapku disebalik tuala yang kupakai ini.
Aku memejamkan mata, mengumam bibirku dengan wajahku berkerut menahan nikmat. Arrgghh.. Aku benar-benar terangsang.. Antara realiti dan fantasi.. Lupakah aku yang sedang mengulit tubuhku ini adalah sahabat Abang ku.
Seketika Abang Man terhenti.. Aku membuka mata. Abang Man menarik tanganku menuju ke bilik mandi. Aku menurut bagaikan dipukau. Abang Man membaringkan aku di atas lantai. Sambil tunduk, dia mencium dahi, mata dan kemudian bibirku..
Abang Man mengangkat kepalanya lalu merenung tubuh bogelku. Kedua tangannya meramas, meraba, mengulit leherku.. Bahu.. Menjalar ke buah dadaku.. Perut.. Peha.. Cipapku dan hinggalah ke hujung kaki.. Seolah-olah dia ingin menghayati setiap inci tubuhku ini.
Abang Man mempergunakan pengalamannya sedang aku makin berdebar-debar menanti tindakan Abang Man selanjutnya
Putingku dinyonyot bagaikan seorang bayi sambil tangannya mengurut tundun dan membelai bulu tundunku. Sesekali dia menggigit-gigit putingku. Tiba-tiba kurasakan jari Abang Man mula mengentel biji kelentitku. Aku mengerang dan mengelinjang.
Tubuhku mengelinjang ke kiri dan kekanan.. Argghh.. Alangkah nikmatnyaa.. Cipapku kebasahan. Tak dapat kutahan, aku mengerang. Diriku bagaikan diawang-awangan. Abang Man semakin bernafsu bila aku mengerang kuat dan menjerit halus.. Abang Man mengangkangkan kakiku lalu melutut di antara kelengkangku dan terus jilat farajku. Bagaikan seekor kucing yang menjilat susu di dalam pinggan sehingga licin.. Lidah Abang Man kurasakan begitu kesat. dan hangat meneroka lubang pussyku. Tangan Abang Man meramas-ramas kedua belah buah punggungku.
Aku keenakan.. Terangkat-angkat punggungku.. Abang Man bangun, menanggalkan seluarnya. Zakar Abang Man mencanak keras. Nafsuku pula menggelojak.. Abang Man menindih tubuhku kembali lalu menggomol buah dadaku.. Tanpa kusedar, kukepit badannya dengan kakiku hingga membenarkan dia memasukkan zakarnya ke dalam lubang farajku. Aku mengerang dan meraung.
Tiba-tiba Abang Man menggulingkan aku. Kini posisi kami berubah.. Dia di bawah dan aku di atas.. Kini giliran aku pula. Aku jilat telinga Abang Man.. Lidahku main-mainkan disitu.. Rambut Abang Man kuelus lembut.. Kemudian kucium lehernya.. Kugigit lembut.. Puting dada kanannya turut kusedut.. Sambil tanganku menggentel puting dada kirinya pula..
Kucium dan kujilati tubuhnya bertubi-tubi.. Hinggalah ke zakar seperti menjilat aiskrim..
Batangnya pula kuurut-urut.. Kukocok-kocok.. Nafas Abang Man kian tidak menentu. Dia tiba-tiba menolakku dan menghimpit tubuhku ke bawah semula.. Nafasnya semakin mendesah..
“I can’t stand it anymore, Midah” bisik Abang Man dengan suara yang bergetar.
Aku angguk perlahan.. Dalam saat begini.. Tiada lain yang kufikirkan.. Hanya kepuasan.. Dan aku benar-benar menginginkannya..
“Yess me too bangg..” desahku mengocok kuat zakarnya.
Sekali lagi kakiku dikangkangkan. Abang Man menyuakan zakarnya memain-mainkan hujung biji kelentitku.. Kemudian menjolok zakarnya ke dalam lubang farajku.
“Argghh.. Abangg Man.. Sedap…” kataku dengan nafas sesak. Abang Man menekan zakar dan menghenjut kuat ke cipapku..
“Arghh..”
Terasa zakarnya yang tegang itu bergesel pada dinding lubang farajku.. Dia menghenjut dan menghenjut.. Punggungku turut mengikut irama henjutan Abang Helmi.
“Uhh.. Uhh.. Abang Man.. Sedapp,” aku mengerang.
Henjutan Abang Man kian laju.. Aku cuba mengemut tapi tak terasa batang Abang Man. Semakin kuat aku mengemut.. Semakin laju henjutannya..
“Ohh.. Bestt.. Nice.. Sedap Midah.. Arghh.. I am cummingg..” jerit Abang Man berpeluh.

More About : Namaku Midah

No comments:

Post a Comment