pexblue

pexblue

Monday, January 17, 2011

mat con dgn kakak2 dia

Kisahnya bermula begini...kawan baik wanita ku iaitu Tasha bersama temannya Janet sedang menari dalam sebuah disko favourite aku melepak setiap malam minggu, jam menunjukkan pukul 3.00 pagi. Aku boleh dikatakan mabuk sebab terlebih minum kat disko tu tadi, manakala teman-teman ku semuanya sudah tidak kelihatan lagi. Lalu Tasha dan teman chinesenya Janet mengajak aku makan...aku turutkan sahaja kerana aku sudah mabuk saat itu. Selepas makan, Tasha memandu kereta untuk balek ke rumahnye...aku duduk dibelakang dan tertidur dalam perjalanan...

Bila aku sedar, aku dah berada di hadapan rumah Tasha. Jam menunjukkan pukul 4.30 pagi. Sampai di dalam rumah, Tasha dan Janet membawa aku ke dalam bilik air dan mereka meninggalkan aku. Tak lama kemudian Tasha dan Janet masuk semula ke dalam bilik air dalam keadaan bogel dan mereka menanggalkan pakaian aku satu persatu...aku terasa honey...mereka mandikan aku dengan air suam-suam panas. Sebenarnya kami bertiga sama-sama mandi...Janet memegang cock aku lalu dihisapnya manakala aku dan Tasha bercium-ciuman. Kemudian dalam di siram shower...aku menjilat pussy tembam Tasha...kemudian apabila cock aku cukup keras...aku mula permainan dengan Janet, kerana bagi aku Janet seorang perempuan yang cantek, buah dadanya 34B, putingnya pink, rambut paras bahu, pinggang ramping dan punggungnya besar ! Aku suruh Janet membongkok...lalu aku masuk cock aku ke pussy Janet arah belakang (doggydog) semakin aku laju semakin kuat bunyi Janet mengerang...sedang aku bermain dengan Janet, Janet sempat pula menjilat pussy Tasha yang tengah berahi tu. Kemudian aku cabut cock aku dan kedua-duannya menghisap...lepas tu aku terlentangkan Tasha dilantai, lalu aku masukkan cock aku untuk giliran pussy comel Tasha pulak. Tasha bertubuh kecil, rambut paras bahu gak, breastnya 32B tapi yang bestnya lubang pussynya kecil dan ketat...macam orang belum melakukan sex lagi...Saya nampak Janet mencangkung atas muka Tasha dan Tasha terus menjilat pussy Janet. Kemudian, kedua-duanya terlentang bersebelahan dan batang cock aku main bergilir masuk selang seli ke pussy Tasya dan Janet yang sedang dahagakan cock...dan aku memang sangat faham...!

Selepas 1 jam 30 minit (biasalah orang mabuk boleh main lama...) aku rasa nak sampailah...nak terpancut...masa tu aku tengah main dengan Tasha dalam posisi baring dan Tasha atas aku...cengkaman kemutan pussy Tasha buat cock aku dah nak terpancut...bila aku nak coming...Tasha suruh aku pancut cepat kat luar tapi Janet pulak suruh aku pancut dalam mulut dia...lalu aku suruh Janet hisap cock aku hingga terpancut dalam mulut Janet dan aku menjerit kepuasan...

Lepas mandi dan mengeringkan badan, kami keluar dari bilik air. Aku menghisap rokok sementara itu Tasha dan Janet terbaring dikatil...habis saja aku merokok...Janet datang pada aku dan terus menghisap cock aku kembali sedangkan Tasha dah pun tertidur lena.

Janet suka menghisap batang cock aku yang besar lagi panjang nih dengan sepuas-puasnya...Lalu untuk melakukan sex berdua pulak...aku dukung Janet ke ruang tamu...lalu aku letak Janet terkangkang atas sofa...aku terus menjilat pussy putih merah tembam Janet tu dan Janet mengerang ah..ah..ah..ahhh..Kemudian kami melalukan style 69 atas lantai...apabila cock aku dah cukup keras dan pussy Janet dah meleleh keluar air pelincir...Janet terus naik atas aku dan aku baring dilantai...Janet menghayun rancak punggung besarnya dan aku lihat breastnya pun bergoyang ke atas dan ke bawah, mukanya memang sungguh seksi habisss dan suaranya mengerang halusss...Kemudian aku suruh Janet terlentang atas sofa dan aku bermain dengan cara depan...kemudian tu aku tukar cara doggy lak, sambil aku hampiri punggung dia dan terus memasukkan cock aku semula ke pussy Janet, serta kedua belah tangan aku layan meramas lembut buah dadanya yang solid molid tu...Inilah style yang paling orang perempuan suke...he..he..he..he..Lastly Janet makin sedap aku makin laju...Janet menjerit coming...ing...aku pun dah tak tahan nak terpancut sebab kemutan lubang ketat pussy si Janet terasa kat keliling batang cock aku dan menjalar sedap tak terhingga sampai ke kerandut cock aku nih...Lepas tu sekali lagi aku pancutkan dalam mulut Janet agak lama sikit sambil dia isap cock aku...sungguh terasa pehhh nikmatnyerrr...TAMMAT

No comments:

Post a Comment